جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • نقشه راه
    • فاز صفر
      • رسالت شخصی
      • ارزش های فردی
      • رسالت فردی و هدف گذاری
      • هدفگذاری حرفه ای (رایگان )
      • مدل ذهنی
    • مسیر نرم افزاری(درونی)
      • عزت نفس
      • هدفگذاری
      • ویدئو معرفی دوره کوچینگ
    • مسیر سخت افزاری(بیرونی)
  • پکیج های آموزشیداغ
    • کاملترین دوره قانون جذب
    • دوره فشرده قانون جذب
    • دوره صوتی قانون جذب(تکمیلی)
    • کارخانه باورسازی (آرزوی تو دستور تو)
    • دوره شکرگزاری تصویری
    • دوره اعتماد به نفس
    • دوره ارتباطات
    • دوره فن بیان و سخرانی (پیشرفته)
    • تصمیم گیری به سبک حرفه ای ها
    • دوره تقویت اراده
    • دوره اصول و فنون مذاکره (مقدماتی)
    • دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره پیشرفته
    • دوره فن بیان و سخرانی (مقدماتی)
    • دوره مهندسی باورهای موفقیت
    • می خواهم بشکل کوچینگ کسب و کارم را راه اندازی نمایم
    • دوره : راه اندازی کسب و کار با کمترین سرمایه
    • دوره جامع امپراطوران ثروت ساز
    • دوره مهندسی اهداف و رویاها
    • دوره معجزه شکرگزاری
    • دوره رسالت فردی و هدف گذاری
    • همه محصولات
  • بیزینس
    • طرح توجیهیجدید
    • بیزینس پلان
    • نکته های بیزینسی
    • ایده پردازی
    • ایده پرداز کیست ؟
    • بوم کسب و کار
  • آموزش های رایگان
    • دوره رایگان شکرگزاری
    • فایل های صوتی رایگان
    • کلیپ های انگیزشی
    • فایل های pdf
    • معجزه آموزش
    • سایر دوره های آموزشی…
  • روانشناسی
    • روانشناسی مثبت گرا
      • آشنایی با ذهن
      • انگیزه :
        • انگیزه چه چیز نیست؟
          • انگیزه چه چیز هست؟
        • انواع انگیزه
        • راهکارهای برای افزایش انگیزه
    • قانون جذب الماسی
      • قانون جذب الماسی – کلام
      • قانون جذب الماسی – افکار
      • قانون جذب الماسی – رفتار(اقدام)
      • قانون جذب الماسی – باور
      • قانون جذب الماسی – احساس
    • جملات تاکیدی
      • آشنایی با جملات تاکیدی
      • روش ایجاد جملات تاکیدی
      • نمونه جملات تاکیدی
      • جملات معنوی
    • برنامه ریزی ضمیرناخودآگاه
  • کوچینگ
    • مینی کوچینگ تخصصی
    • کوچینگ
      • انواع کوچینگ
      • لیست کامل موضوعات کوچینگ
      • آموزش های صوتی
        • آموزش صوتی-راهنمایی برای ماندن در عرصه کوچینگ
        • آموزش – صوتی – پتانسیل‌هایت را شکوفا کن
        • آموزش صوتی -رهبر کسب و کار در نقش یک کوچ
        • آموزش صوتی-رهبری به سبک الکس فرگوسن
        • آموزش صوتی-عادات کوچینگی
        • آموزش صوتی- کوچ تریلیون دلاری
        • آموزش صوتی- کارمندان فروش را کوچ کنید تا به قهرمانان عرصه فروش تبدیل شوند!
        • پادکست صوتی
  • دسته بندی دوره هاجدید
    • دوره های موفقیت

      بیزینس

      10 محصول

      موضوعات نرم افزاری(درونی)

      6 دوره

      موضوعات سخت افزاری (بیرونی)

      1 دوره

      ذهن

      8 دوره

      دوره های موفقیت

      23 دوره

      دوره رایگان

      15 دوره

      قانون جذب

      16 دوره

    موسسه آموزشی آریال

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    جشنواره به پایان رسید
    منتظر باشید

    سال 1402 بر همه هوطنان هدفمند ، مبارک باد

    جهت حضور در جشنواره بهاری ،فروش محصولات آموزشی ،لطفا با شماره 09912511586 تماس حاصل فرمایید

    موسسه آموزشی آریال

    ورود

    گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

    ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:30)

    • دفتر پشتیبانی موسسه: 09912511586
    • نتایج دوره ها
    • تعهدات
    • سوالات متداول
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • گالری
    موسسه آموزشی آریال
    • صفحه اصلی
    • نقشه راه
      • فاز صفر
        • رسالت شخصی
        • ارزش های فردی
        • رسالت فردی و هدف گذاری
        • هدفگذاری حرفه ای (رایگان )
        • مدل ذهنی
      • مسیر نرم افزاری(درونی)
        • عزت نفس
        • هدفگذاری
        • ویدئو معرفی دوره کوچینگ
      • مسیر سخت افزاری(بیرونی)
    • پکیج های آموزشیداغ
      • کاملترین دوره قانون جذب
      • دوره فشرده قانون جذب
      • دوره صوتی قانون جذب(تکمیلی)
      • کارخانه باورسازی (آرزوی تو دستور تو)
      • دوره شکرگزاری تصویری
      • دوره اعتماد به نفس
      • دوره ارتباطات
      • دوره فن بیان و سخرانی (پیشرفته)
      • تصمیم گیری به سبک حرفه ای ها
      • دوره تقویت اراده
      • دوره اصول و فنون مذاکره (مقدماتی)
      • دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره پیشرفته
      • دوره فن بیان و سخرانی (مقدماتی)
      • دوره مهندسی باورهای موفقیت
      • می خواهم بشکل کوچینگ کسب و کارم را راه اندازی نمایم
      • دوره : راه اندازی کسب و کار با کمترین سرمایه
      • دوره جامع امپراطوران ثروت ساز
      • دوره مهندسی اهداف و رویاها
      • دوره معجزه شکرگزاری
      • دوره رسالت فردی و هدف گذاری
      • همه محصولات
    • بیزینس
      • طرح توجیهیجدید
      • بیزینس پلان
      • نکته های بیزینسی
      • ایده پردازی
      • ایده پرداز کیست ؟
      • بوم کسب و کار
    • آموزش های رایگان
      • دوره رایگان شکرگزاری
      • فایل های صوتی رایگان
      • کلیپ های انگیزشی
      • فایل های pdf
      • معجزه آموزش
      • سایر دوره های آموزشی…
    • روانشناسی
      • روانشناسی مثبت گرا
        • آشنایی با ذهن
        • انگیزه :
          • انگیزه چه چیز نیست؟
            • انگیزه چه چیز هست؟
          • انواع انگیزه
          • راهکارهای برای افزایش انگیزه
      • قانون جذب الماسی
        • قانون جذب الماسی – کلام
        • قانون جذب الماسی – افکار
        • قانون جذب الماسی – رفتار(اقدام)
        • قانون جذب الماسی – باور
        • قانون جذب الماسی – احساس
      • جملات تاکیدی
        • آشنایی با جملات تاکیدی
        • روش ایجاد جملات تاکیدی
        • نمونه جملات تاکیدی
        • جملات معنوی
      • برنامه ریزی ضمیرناخودآگاه
    • کوچینگ
      • مینی کوچینگ تخصصی
      • کوچینگ
        • انواع کوچینگ
        • لیست کامل موضوعات کوچینگ
        • آموزش های صوتی
          • آموزش صوتی-راهنمایی برای ماندن در عرصه کوچینگ
          • آموزش – صوتی – پتانسیل‌هایت را شکوفا کن
          • آموزش صوتی -رهبر کسب و کار در نقش یک کوچ
          • آموزش صوتی-رهبری به سبک الکس فرگوسن
          • آموزش صوتی-عادات کوچینگی
          • آموزش صوتی- کوچ تریلیون دلاری
          • آموزش صوتی- کارمندان فروش را کوچ کنید تا به قهرمانان عرصه فروش تبدیل شوند!
          • پادکست صوتی
    • دسته بندی دوره هاجدید
      • دوره های موفقیت

        بیزینس

        10 محصول

        موضوعات نرم افزاری(درونی)

        6 دوره

        موضوعات سخت افزاری (بیرونی)

        1 دوره

        ذهن

        8 دوره

        دوره های موفقیت

        23 دوره

        دوره رایگان

        15 دوره

        قانون جذب

        16 دوره
    آخرین اطلاعیه ها
    جهت نمایش اطلاعیه باید وارد سایت شوید
    شروع کنید
    0

    وبلاگ

    موسسه آموزشی آریال > بیزینس > نکته های بیزینسی > آموزش رایگان افزایش رضایت مشتری برای موفقیت در کسب و کار

    آموزش رایگان افزایش رضایت مشتری برای موفقیت در کسب و کار

    مرداد 27, 1398
    ارسال شده توسط Dr_ghanbarpoor
    آموزش موفقیت، نکته های بیزینسی
    آموزش رایگان افزایش رضایت مشتری برای موفقیت در کسب و کار

    آموزش رایگان افزایش رضایت مشتری برای موفقیت در کسب و کار

    آموزش موفقیت در کسب و کار

    در این بخش از آموزش موفقیت در کسب و کار به شما آموزش میدهیم چگونه رضایت مشتریان را به دست آورید و مشتریان را راضی نگه دارید . پس با آریال همراه باشید .

    از مهم‌ترین شاخص‌های موفقیت در هر کسب و کار رضایت مشتری (Customer Satisfaction) است. رضایت مشتری نگرشی اساسی درباره‌ی مسائل مربوط به مشتریان و بهبود عملکرد کسب‌ و کار (در رابطه با محصولات یا خدمات) به دست می‌دهد. یک نظرسنجی در سال ۲۰۰۸ نشان داد که به طور کلی آنچه مشتریان را فراری می‌دهد قیمت‌های بالای محصولات یا خدمات نیست، بلکه ضعیف بودن ارتباط با مشتری و عدم رضایت مشتریان است.

    موفقیت در کسب و کار

    به طور کلی دلایل اصلی اهمیت رضایت مشتری عبارتند از:

    • وفاداری مشتری: مشتری راضی، مجددا از محصولات یا خدمات استفاده می‌کند و وفادار باقی می‌ماند.
    • تمایز: کسب‌وکارهایی که سطح بالایی از رضایت مشتری را فراهم می‌کنند، از رقیبان خود متمایز خواهند بود.
    • کاهش ریزش مشتری (customer churn).
    • کاهش بدگویی مشتریان در برابر دیگران: تخمین زده می‌شود که هر مشتری ناراضی می‌تواند ۹ تا ۱۵ نفر را با کلمات منفی خود از خرید محصولات یا استفاده از خدمات یک شرکت منصرف کند!
    • حفظ و نگهداری مشتریان فعلی ارزان‌تر از جذب مشتریان جدید است.
    افزایش رضایت مشتریان
    افزایش رضایت مشتریان

    آموزش رایگان افزایش رضایت مشتری

    واقعیت این است که راه‌حلی برای رضایت کامل همه‌ی مشتریان وجود ندارد و موفق‌ترین کسب‌ وکارها هم ممکن است تعدادی مشتری ناراضی داشته باشند، با این حال داشتن یک ذهنیت مشتری‌ محور که در تصمیم‌گیری و مدیریت کسب‌وکار کمک کند بسیار مهم است. طیف وسیعی از استراتژی‌ها برای افزایش رضایت مشتری وجود دارد که در این مطلب به چکیده‌ای از آنها اشاره می‌کنیم:

    ۱. تمرکز بر اندازه‌گیری میزان رضایت مشتری

    اندازه‌گیری رضایت مشتری از اهمیت زیادی برخوردار است. با این کار به راحتی می‌توان عملکرد شرکت یا هر کسب‌ و کار دیگر را سنجید.

    ۲. پاداش دادن به مشتریان وفادار

    پاداش دادن به مشتری وفادار حتی اگر چیز بسیار کوچک و کم‌ قیمتی باشد، برای مشتری باارزش است و میزان رضایت او را افزایش می‌دهد.

    ۳. با مشتریان در ارتباط باشید

    ارتباط با مشتری و رضایت مشتری، ارتباطی بسیار نزدیک به هم دارند. اگر مشتریان خود را پس از یک بار خرید محصولات یا استفاده از خدمات‌تان رها کنید، چگونه می‌توانید رضایت آنها را جلب کنید؟ برای این کار فقط به یک نرم‌افزار CRM نیاز دارید تا از طریق آن حجم زیادی از اطلاعات و داده‌های تماس با مشتریان را طبقه‌بندی و به‌روزرسانی کنید. نظرخواهی از مشتریان نیز بخشی جدایی ناپذیر از CRM است. از مشتریان بپرسید در مورد خدمات و محصولات شما چه فکری می‌کنند. بازخوردها، خواسته‌ها و شکایات آنها را جمع‌آوری کنید و از همه مهم‌تر اینکه به آنها رسیدگی کنید.

    ۴. از رسانه‌های اجتماعی غافل نشوید

    از رسانه‌های اجتماعی مختلف مانند شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌های چت زنده و نظایر آن برای ارتباط با مشتری استفاده کنید.

    ۵. رضایت کارمندان خود را در نظر داشته باشید

    کارمندان خود را راضی و خوشحال نگهدارید و از آنها به خاطر رفتار، عملکرد و انرژی مثبتی که در کار نشان می‌دهند قدردانی کنید. با این کار به آنها انگیزه‌ی بیشتری خواهید داد تا خدمات ارزنده‌تری به مشتریان ارائه کنند.

    ۶. شخصی‌ سازی

    با هر مشتری طوری رفتار کنید که احساس کند برای شما با بقیه فرق دارد. برای مثال، روز تولدش را تبریک بگویید، در ایمیلی که برایش می‌فرستید به جای کلمه‌ی مشتری عزیز، از نام او استفاده کنید و مواردی از این دست.

    ۷. زمان انتظار را حذف یا مدیریت کنید

    سعی کنید تا حد امکان به سرعت خدمات را ارائه دهید. مشتریان جایی را ترجیح می‌دهند که فرایند کسب‌وکار در آن ساده و راحت انجام شود. از تشریفات و فرایندهای پیچیده در کسب‌وکار خودداری کنید.

    ۸. از مشتریان خود بپرسید چه روشی را برای پاسخگویی ترجیح می‌دهند

    هر مشتری روش به خصوصی را ترجیح می‌دهد. به عنوان مثال برای کاربران آنلاین، ایمیل یک روش استاندارد است. این کار به آنها اجازه می‌دهد ناشناس بمانند؛ چیزی که معمولا برای کاربران آنلاین مهم است. شاید آنها شماره تماس خود را قید کنند، اما اگر با آنها تماس تلفنی بگیرید ممکن است برای‌شان تعجب‌آور باشد. بنابراین ابتدا از روش ترجیحی آنها مطمئن شوید.

    رضایت مشتری
    رضایت مشتری

    اندازه‌ گیری رضایت مشتری

    رضایت مشتری قابل اندازه‌گیری است و معیاری مهم برای سنجش عملکرد کسب‌ و کار به شمار می‌رود. روش‌های اندازه‌گیری رضایت مشتری بسیار متنوع است، اما مهم‌ترین آنها عبارتند از:

    ۱. نظرسنجی (Survey)

    نظرسنجی به شیوه‌های مختلف صورت می‌گیرد:

    • تنظیم پرسشنامه: پرسشنامه به صورت یک فرم خام با پرسش‌هایی مبتنی بر میزان رضایت مشتری از نحوه‌ی عملکرد شرکت تنظیم می‌شود. برای تنظیم این فرم باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:
      • مخاطبین محصول یا خدمات کدام دسته از افراد جامعه هستند
      • چه چیزی باید اندازه‌گیری شود
      • پرسش‌ها باید به صورت گزینه‌های امتیازدهی باشند تا مشتریان با مقادیر کلامی یا عددی به آنها امتیاز دهند.
    • نظرسنجی درون وب‌سایت یا اپلیکیشن: این نوع نظرسنجی معمولا به صورت یک یا دو پرسش کوتاه در سایت یا اپلیکیشن گنجانده می‌شود و رضایت مشتری را بررسی می‌کند.
    • نظرسنجی پس از ارائه‌ی خدمات یا فروش محصول: در این نوع نظر سنجی بلافاصله پس از خرید مشتری یا ارائه‌ی خدمات به او، رضایت یا نارضایتی او سؤال می‌شود. این کار می‌تواند با ایمیل یا حتی به صورت تلفنی نیز انجام شود. البته تماس تلفنی کمی دشوار است، زیرا ممکن است مشتری نتواند به راحتی از طریق تلفن نظر خود را ابراز کند.
    • نظرسنجی از طریق ایمیل: در این نوع نظرسنجی، چند پرسش کوتاه به صورت ایمیل به مشتری ارسال و از رضایت یا نارضایتی او سؤال می‌شود.

    ۲. امتیازدهی به رضایت مشتری (Customer Satisfaction Score: CSAT)

    یکی از استانداردترین روش‌ها است که در آن میانگین امتیازات هر مشتری در نظر گرفته می‌شود. محدوده‌ی امتیازدهی می‌تواند از ۱-۳ یا ۱-۵ یا ۱-۱۰ باشد. بر این اساس مشتریان میزان رضایت خود را از محصول یا خدمات ارزیابی می‌کنند.

    ۳. امتیاز خالص تبلیغ‌کنندگان (Net Promoter Score: NPS)

    امتیازی که به این روش محاسبه می‌شود به شما می‌گوید که از ۰ تا ۱۰ چقدر احتمال دارد مشتریان خدمات یا محصولات شما را به دیگران توصیه کنند. برای این کار باید تعداد امتیازهای ۹ تا ۱۰ را حساب کنید و در مقابل تعداد امتیازهای ۰ تا ۶ را حذف کنید.

    سخن پایانی

    همیشه این جمله را به هر صورت که می‌توانید به مشتریان خود بگویید:

    «نظر شما برای ما مهم است و ما آماده هستیم که خود را بر اساس پیشنهادهای شما تغییر دهیم.»

    منبع : چطور

    سایت قانون جذب و موفقیت آریال

     

    برچسب ها: افزایش رضایت مشتریانچگونه رضایت مشتری را جلب کنیممشتری راضی کیستموفقیت در کسب و کار
    درباره Dr_ghanbarpoor

    دکتر فرشید قنبرپور ، مدیر عامل موسسه آموزشی آریال و ساحب امتیاز سایت آریال می باشد

    نوشته‌های بیشتر از Dr_ghanbarpoor
    قبلی همه چیز درباره قانون ۲۰۸۰ در مدیریت و فروش
    بعدی پنج راز موفقیت تیم کاری از زبان گوگل

    دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

    جستجو برای:
    eXbkpMn0TuQfYfD6BrtSXOyJrE6jT7ibziZzSVTZدانلود فایل

      هر آموزشی،آموزش نیست

      خیلی ها ،دوره های آموزشی تولید می کنند ،اما استادی که خودش ، روزی نیازمند آن آموزش و آن محتوا بوده است و امروز مربی و مدرس آن مطالب است می تواند ،کمک و حامی شما باشد.

      آریال :جایگاه اساتیدیست که روزگاری نیازمند همین راهکارها بوده اند و امروز مدرسین آنند

      eXbkpMn0TuQfYfD6BrtSXOyJrE6jT7ibziZzSVTZدانلود فایل
      شرح وظایف موسسه آریال چیست ؟
      • آریال موسسه ای است آموزشی – تحقیقاتی ،مبتنی بر آموزش های روز،که در طی دو دهه فعالیتهای خود، محتواهای آموزشی استاندارد برای افراد حقیقی و همچنین حقوقی از جمله سازمان های و نهادهای دولتی و خصوصی ، تولید کرده است.
      • لازم بذکر است که بدانید :
      • تمرکز اصلی فعالیت های آریال بر مسیر و ریلهای  اصلی ذیل  می باشد:
      • 1) طراحی از صفر تا صد  کسب و کارها و بیزینس ، برای افرادیکه قصد راه اندازی جدید یا توسعه کسب و کار خود را دارند
      • 2) آموزشهای تخصصی در حوزه توسعه مهارت های فردی
      • 3) همچنین حسب درخواست ،سازمانها ، شرکتها و اشخاص برگزاری همایش ،سمینار و دوره های تخصصی می باشد
      محصولات جدید
      • دوره شکرگزاری تصویری
        ۳۰۰,۰۰۰ تومان ۱۵۰,۰۰۰ تومان
      • مكان گيرنده آموزش شکرگزاری تصویری
        رایگان!
      • باورهای موفقیت کارخانه باورسازی (آرزوی تو دستور تو)
        ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان ۲۲۰,۰۰۰ تومان
      logo_aryal.ir
      اطلاعات مورد نیاز :
      • هرگونه پیگیری صرفا از طریق دفتر موسسه آریال :
      • راهنمای استفاده از سایت :
      • درباره ما
      • تماس با ما : 09912511586
      دسته بندی محتوای سایت
      • پکیج های آموزشی (فروشی)
      • محصولات آموزشی (رایگان )
      • محصولات انگیزشی تولید آریال
      • محصولات بیزینسی
      • محصولات حوزه توسعه مهارت های فردی
      همکاری با آریال :
      • همکاری در برگزاری سمینار و دوره های آموزشی
      • همکاری در فروش محصولات آریال
      • همکاری در معرفی و تبلیغ محصولات
      • همکاری در تولید محتوای حرفه ای
      آخرین محتواهای تولید شده سایت:
      • محصولات فروشی :
      • محصولات رایگان :
      • مقالات :
      • کلیپ های انگیزشی آریال :
      درگاه پرداخت
      کلیه حقوق مادی و معنوی و مالکیت معنوی این سایت متعلق به موسسه آریال می باشد  @2023 طراحی و سئو سایت : مهندس سایت
      Facebook Twitter Youtube Whatsapp Instagram
      اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
      ارسال به ایمیل
      https://aryal.ir/?p=3787
      ورود ×
      کد تایید
      لطفاً کد تأیید ارسال شده را تایپ کنید
      ثبت
      ورود با کد یکبارمصرف
      ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:30)
      آیا حساب کاربری ندارید؟
      ثبت نام
      ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:30)
      برگشت به ورود
      • (+98) ایران

      با خرید هر محصول از موسسه آریال، می توانید از یک جلسه مشاوره مرتبط با موضوع آموزش نیز برخوردار شوید. ماموریت ما با خرید شما ،تازه آغاز می شود . رد کردن

      دسته بندی دوره ها
      دوره های من
      دسته بندی دوره ها
      دوره های من
      برای مشاهده خریدهای خود باید وارد حساب کاربری خود شوید

      بیزینس

      • 10 محصول

      موضوعات نرم افزاری(درونی)

      • 6 دوره

      موضوعات سخت افزاری (بیرونی)

      • 1 دوره

      کتاب های صوتی

      • 15 دوره
      ذهن

      ذهن

      • 8 دوره

      دوره های موفقیت

      • 23 دوره

      دوره رایگان

      • 15 دوره

      قانون جذب

      • 16 دوره
      Facebook Twitter Youtube Instagram Whatsapp Rtlicons-social-aparat
      مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.

      تهران - پونک - سالن همایش طهران

      09912511586

      info@aryal.ir

      اینستاگرام
      کانال تلگرام